piątek, 24 lipca 2015

Księgowość internetowa ifirma? Tak!


Internet stał się na tyle popularny, że większość z nas nie wyobraża sobie bez niego życia. Sprawdzamy tam nie tylko bieżące informacje, pogodę, program telewizyjny czy aktualne promocje w sklepach, w których planujemy zrobić zakupy. Jest to też nasza przestrzeń komunikacyjna. Często nasze interesy czy firmy prowadzone są wyłącznie w sieci (na przykład sklepy internetowe, która nie miałyby racji bytu bez sieci). Nic więc dziwnego, że możemy też wybrać korzystanie z księgowości internetowej. Jak to jednak wygląda w praktyce? Opowiem wam z własnego doświadczenia.Na początku bardzo sceptycznie podchodziłem do księgowości online. Nie wyobrażałem sobie takiej współpracy, ale postanowiłem spróbować. Skorzystałem z usług biuro rachunkowe ifirma, bo znalazłem ich usługi w sieci. Postanowiłem jednak ich nieco sprawdzić, dlatego wpisałem w wyszukiwarkę odpowiednie hasła, tj. „ifirma opinie” czy też „opinie ifirma”. Nie znalazłem tutaj niczego negatywnego na ich temat, dlatego zdecydowałem się na współpracę, a raczej gruntowny test takich usług. Okazało się, że program do faktur udostępniają całkowicie za darmo (nawet jeśli nie będziemy już korzystać z ich usług), mają moduły „ifirma API” czy „ifirma PIT”, który umożliwia składanie deklaracji podatkowych i wszystkich spraw z tym związanych.  Byłem naprawdę mile zaskoczony, bo czegoś takiego się nie spodziewałem. Nie zastanawiałem się długo czy przedłużyć z nimi współpracę z dwóch powodów:Usługi ifirma biuro rachunkowe niezwykle mi się podobały i przeniosły działalność mojej firmy w zupełnie nową, lepszą rzeczywistość – miałem (i nadal mam) całkowitą kontrolę nad przychodami i rozchodami mojej firmy.Ifirma kod promocyjny, a właściwie kod promocji ifirma, który dostałem po upływie darmowego okresu próbnego – kilkanaście procent rabatu, kiedy i tak byłem zadowolony? Jak można byłoby z tego nie skorzystać? Reasumując, jedno słowo – polecam. Polecam każdemu, kto tak jak ja, sceptycznie podchodził do tego zagadnienia czy do podobnych usług. Nie ma się czego obawiać, a zyski są nieporównywalne. No i jeszcze ten kod promocyjny ifirma. Nic, tylko brać, póki są dostępne!

7 komentarzy:

  1. A ja polecam www.eRachuba.pl! Świetni specjaliści, znający się na sprawach księgowych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam korzystam z programów do księgowości i muszę przyznać, że to bardzo wygodne narzędzia.
    https://www.saldeosmart.pl/integracje

    OdpowiedzUsuń
  5. W kwestii księgowań to ja jednak powiem, że księgowa z Wrocławia https://ksiegowawroclaw.com/ jest najlepsza. Nie, żebym sama z nią pracowała, ale nasz pracodawca tylko jej zostawia zadania i ona wszystkiemu zawsze podoła. Wiem, że wiedza i gromadzone przez lata umiejętności pozwalają jej w dużej mierze pracować z dużymi firmami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń